Ποιο είναι το πρώτο μέλημα της νεόκοπης Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) υπό τον Θωμά Σιωζόπουλο; Να ενεργοποιήσει υπηρεσία πιστοποίησης των αποτελεσμάτων επισκεψιμότητας στα ψηφιακά. Μέσα στο «πλαίσιο» – λέει – της ενίσχυσης της αξιοπιστίας και διαφάνειας των μετρήσεων στο Διαδίκτυο. Για να υπάρχει κοινό νόμισμα προφανώς και να μην την πατήσουν όπως τα κανάλια παλαιότερα.

Μάλιστα την Παρασκευή 18 Μαΐου θα αξιολογηθούν οι προτάσεις από διεθνείς παρόχους υπηρεσιών πιστοποίησης ενώ την 1η Ιουνίου, επίσης ημέρα Παρασκευή, θα ανακοινωθεί από την ΕΝΕΔ ο ανάδοχος και το χρονοδιάγραμμα για την εισαγωγή του νέου συστήματος.

Oλοκληρώθηκε η ψηφιακή μετάβαση της συνδρομητικής επίγειας πλατφόρμας της Nova σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το αναλογικό σήμα των συνδρομητικών καναλιών στο επίγειο δίκτυο έπεσε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και πλέον τα κανάλια Nova Cinema 1 και Νova Sports εκπέμπουν μόνο ψηφιακά.

Πολλές αντιδράσεις προκάλεσε στα σπλάχνα του ΣΥΡΙΖΑ το photoshop της διεύθυνσης της «Αυγής» επί φωτογραφίας που δημοσιεύθηκε στο επινίκιο πρωτοσέλιδο της Δευτέρας με τον Αλέξη Τσίπρα σε φόντο μιας κόκκινης σημαίας που ανέμιζε.

Από τη σημαία, σήμα της ΚΟΕ, σβήστηκε το σφυροδρέπανο, γεγονός που προκάλεσε αρνητικά σχόλια στο Διαδίκτυο. Μη ξεχνάμε και τις ρίζες μας!

Κοντά στην αυτοκτονία αρκετά αθλητικά Μέσα καθώς η επανάληψη των εκλογών επιβραδύνει την απελευθέρωση του καθεστώτος του ηλεκτρονικού διαδικτυακού τζόγου που είχε υποσχεθεί, επί ματαίω, η κυβέρνηση Παπαδήμου.

Μεγάλη επιτυχία το ντεμπούτο της Focus WEB TV με τον διαδικτυακό καυγά μετά χειροδικιών στην εκπομπή της Φαίης Μαυραγάνη μεταξύ Πέτρου Τατσόπουλο του ΣΥΡΙΖΑ (πάλι…) και Στέλιου Σταυρίδη της «Δράσης» του Στ.Μάνου.

Αντί να τρέχει και να μην προλαβαίνει το ΚΚΕ να διαψεύδει την πατρότητα διαφόρων δήθεν επίσημων λογαριασμών του σε Facebook και Twitter με το όνομα «Κ.Κ.Ελλάδας» μήπως να αποκτούσε στέγη στα social media αφήνοντας τη στενοκεφαλιά και τα συμπλέγματα κατά μέρος;

Εν ανάγκη αντί για social media, ας τα λένε communist media να τελειώνουμε!

Ζήλεια και φθόνο προκάλεσε στα συμβατικά κανάλια η επιτυχία του e-nikos του Ν.Χατζηνικολάου να δημοσιοποιήσει non paper του Π.Καμμένου προς την Προεδρία της Δημοκρατίας για συγκρότηση κυβέρνησης εθνικής ενότητας.

Ενάμιση εκατομμύριο επισκέπτες από 102 χώρες παρακολούθησαν την κοινή πλατφόρμα για τις εκλογές της 6ης Μαΐου που δημιούργησαν από κοινού η Google με τo protagon.

Παράγοντες της αγοράς αναρωτήθηκαν γιατί η Google επέλεξε το site και όχι ένα μεγάλο σταθμό… Η απάντηση που προκρίνεται είναι ότι ήθελε να δείξει, διεθνώς, ότι το Youtube και ένας ανεξάρτητος φορέας μπορούν να αποτελέσουν εναλλακτική πηγή ενημέρωσης για τους χρήστες του δικτύου. Τρέμετε μεγαλοεκδότες!

Καλά νέα για την καθαρότητα της εικόνας των καναλιών μιας και η Digea πήρε δραστικά μέτρα και μεταφέρεται σε άλλο δορυφόρο της Eutelsat.

Σε αναθεώρηση της Οδηγίας Τηλεοπτικά χωρίς σύνορα θα προχωρήσει η Ε.Ε. και η Κομισιόν το 2013, δίνοντας έμφαση στη «Συνδεμένη τηλεόραση» (web TV και Hybrid TV).

Διαδικτυακά αλλά και μέσω συνεργατών τηλεοπτικών σταθμών της περιφέρειας μεταδίδεται το πρόγραμμα της zougla TV.

Και μέσα στη μιζέρια, οι συνδρομητές της NOVA θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τον τελικό του Champions League, σε 3D. Κυριακή στις 6 μ.μ. με τον αγώνα Chelsea- Bayern για την κατάκτηση του τίτλου.

Έκρηξη στο Internet προκάλεσαν στο Internet οι συνεντεύξεις του Ν.Χατζηνικολάου στο enikos.gr . Η εκπομπή για την «επόμενη μέρα των εκλογών είχε σύμφωνα με τη Nielsen 187.478 μοναδικούς επισκέπτες και 123.547 σύμφωνα με τη Google Analytics. Συνολικά συγκέντρωσε 1.422.318 page views , σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen ή 819.096 σύμφωνα με την Google.

Η παρουσία του Ε. Βενιζέλου είχε 110.874 μοναδικούς επισκέπτες (Google Analytics) και έως και 843.427 page views. Οι 3 συνεντεύξεις με τους ηγέτες της αριστεράς (Τσίπρας, Παπαρήγα, Κουβέλης) είχαν 115.424 μοναδικούς επισκέπτες και 761.171 page views, (Google Analytics), ενώ χαμηλότερα πήγε η εκπομπή με τον Π. Καμένο , τη Ν. Μπακογιάννη και το Γ. Καρατζαφέρη με 649.904 page views ( Google Analytics) και 117,996 μοναδικούς επισκέπτες.

Η πρώτη 3D ταινία στο καινούργιο Nova on demand είναι γεγονός. Πρόκειται για το DRIVE ANGRY 3D και είναι διαθέσιμη για όλους τους συνδρομητές Full & Cinema + value pack, που κατέχουν τον αποκωδικοποιητή NovaBox HD PVR 865.

Εξαιρετικά υψηλή τηλεθέαση (1.572.560 τηλεθεατές) σημείωσε η ΕΤ1 κατά την κάλυψη του θριάμβου του Ολυμπιακού επί της ΤΣΣΚΑ Μόσχας, στον Τελικό της Euroleague Μπάσκετ στην Κωνσταντινούπολη.

Παράλληλα, υψηλή ήταν τις ίδιες ώρες και η επισκεψιμότητα του www.ert.gr, που κάλυπτε – για τους εντός Ελλάδος χρήστες – ζωντανά τον αγώνα μέσω της υπηρεσίας WebTV, διαθέτοντας συνολικά για τον τελικό 198.322 μεταδόσεις (streams).